نوشته شده توسط : احمد خلیلی

شیوه ی ساخت هولوگرام انعکاسی

در مطالب قبلی درباره انواع هولوگرام ها صحبت کردیم و اینکه این هولوگرام ها چه کاربرده هایی دارند.اما اینک میخواهیم به شما کمک کنیم تا درباره این موضوع که هولوگرام ها چگونه تولید کنید بیشتر اطلاعات کسب نمیایید.این یکی از اصول اولیه در هر صنعت است.

برای این‌که از هولوگرام عبوری یک هولوگرام انعکاسی ساخته شود، نور لیزر را با عبور از مسیر اولیه به نام H1 (که خاصیت عبوری داشته و تنها با نور لیزر قابل باز خوانی است) به سطح حساس دیگری می‌تابانند. این سطح حساس پس از ظهور و ثبوت تبدیل به هولوگرام انعکاسی می‌شود کهH2 نامیده می‌شود. این هولوگرام قابل دیدن زیر نور سفید است.
اگر سوژه‌ای که می‌خواهیم از آن هولوگرام تهیه شود به صورت فایل دیجیتال باشد، در این صورت بهتر است تصاویر در برنامه‌هایVector مانندIllustrator وCorel آماده شود. پس از این‌که تفکیک رنگی انجام گرفت، توسط ایمیج ستر از فایل، خروجی می‌گیرند که این فیلم‌ها به صورت شفاف است و به جای سوژه سه بعدی استفاده می‌شود.
بسته به این‌که هر کدام از این فیلم‌ها باید چه عمقی در هولوگرام داشته باشند، به ترتیب و در فاصله‌های متفاوت در معرض نوردهی قرار می‌گیرند. زاویه نوردهی این فیلم‌ها برای ایجاد رنگ‌های متفاوت فرق می‌کند. در اینجا هم اشعه مرجع و اشعه سوژه با هم تداخل پیدا کرده و طرح مورد نظر روی سطح حساس به نور، شکل می‌گیرد.
ممکن است تصویر دارای برجستگی یا فرورفتگی‌هایی باشد که در این موارد به صورت معکوس روی هولوگرام ثبت می‌شود. یعنی اگر تصویر دارای برجستگی باشد، در هولوگرام به صورت فرورفته منتقل می‌شود. برای حل این مشکل از آینه‌ها و عدسی‌های Optical Phase Conjugation استفاده می‌شود.

شیوه ی به دست آوردن فاز در هولوگرافی

برای به‌دست آوردن فاز در هولوگرافی، از یک اشعه مرجع استفاده می‌شود. به این صورت که اشعه مرجع با اشعه شی که هر دو هم فاز هستند ترکیب شده و اشعه جدید با موج و دامنه بیشتر می‌سازند. این اشعه شامل یک سری از خطوط باریک و روشنی است که می‌تواند روی سطح حساس نگاشته شود.
اشعه مرجع و اشعه شی جایی در نزدیکی سطح حساس به نور با هم تداخل پیدا می‌کنند. اشعه‌های هم فاز روشنی‌ها وغیر هم فاز خطوط تیره را ایجاد می‌کنند که در نتیجه این خطوط باریک و روشن شبکه پراش (Diffraction grating )تولید می‌شود. این توری‌پرانی مجموعه‌ای از خطوط موازی است که خطای دید ایجاد شده را روی فیلم شکل می‌دهد و به این ترتیب هولوگرام به وجود می‌آید.
این خطوط باریک و روشن روی هولوگرام به طور مستقیم معرف نقاط به هم پیوسته در فضای یک منظره نیستند (قادر به نشان دادن تمام جزئیات منظره اصلی نیستند) بلکه تنها چیزی که هولوگرام نمایانگر آن می‌باشد پرسپکتیو نقاط است.
هولوگرام به‌دست آمده به صورت عبوری است و برای بازسازی موج‌های آن به یک نور هم فاز احتیاج داریم که این نور باید کاملا شبیه به نوری باشد که هولوگرام توسط آن به وجود آمده تا بتواند شرایط هنگام عکسبرداری را برای ما بازسازی کند. بهترین نور هم فازی که می‌تواند در هولوگرافی  چه در مرحله عکسبرداری و چه در هنگام بازسازی- مورد استفاده قرار گیرد، نور لیزر است.



:: برچسب‌ها: هولوگرام ,هولوگرام ها ,انواع هولوگرام,انواع هولوگرام ها ,هولوگرافی,هولوگرافی ها,انواع هولوگرافی ها,انواع هولوگرافی, ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

 

ویژگی فرچه آرایشی با دسته هولوگرام دار 

این فرچه های آرایشی با دسته ی هولوگرام دار مناسب برای ترکیب کرم ها و مواد آرایشی می باشند . این نوع از محصولات آرایشی در واقع باعث می شود که پوستتان را به شکلی زیبا بیارایید. میتوان با استفاده از این محصول چین و چروک های ایجاد شده در پوست را محو کرد.این فرچه های هولوگرامی هر چهار فرچه بیضی شکل و متراکم هستند اشکال منحصر به فرد بیضی برای پر کردن تمام قسمت ها و روزنه های صورت مناسب می باشند .
اگر این فرچه ها متناسب با کارتان نبود ،می توانید از فرچه های گردان متالیک استفاده کنید.

معرفی فرچه آرایشی با دسته هولوگرام دار

فرچه های آرایشی با دسته ی هولوگرام دار و نوک گود یا فرچه های تخم مرغی شکلی هستند و تا زمانی که این فرچه ها را نبینید باور نخواهید کرد.در تمام طول زندگی در جستجوی فرچه هایی با چنین ساختاری بوده ایم و اکنون آن را به دست آوردیم .بسته ی زیبایی خارق العاده ی پوست همانند آینه ای است که در آن می نگریم ،برتر از سایر محصولاتی ست که قبلا به عنوان زیبا سازی از آن استفاده می شد .

 



:: برچسب‌ها: هولوگرام, فرچه های هولوگرامی, فرچه آرایشی,فرچه آرایشی با دسته هولوگرام دار , محصولات آرایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

چاپ هولوگرام رنگین کمانی

گروهی از دانشمندان روسی، که توسط الکساندر وینگرادوو هدایت شده بودند، چاپ هولوگرام های رنگین کمانی را برای دسترسی بیشتر بازار مشترک ساختند، که می توانست میلیون ها کسب و کار و سازمانهای کوچکتر را از تقلب حفاظت کند. این روش مطابق با رسوم هولوگرامی ایجاد شد که می توانست بیش از چند روز طول بکشد. نخست لازم است برای آماده سازی هولوگرام اصلی، لیزر روی پلیمر حساس به نور ضبط شود.برای مرحله بعدی، این پلیمر خشک و شسته شده تا منطقه بدون حفاظ را حذف کند. این استنسیل سپس به یک ماتریس فلزی منتقل می شود، سپس با پوشاندن تصویر روی فیلم پلیمری استفاده می شود.

نتایج حاصل از این مطالعه در نسخه مجله علمی توسعه عملکرد مواد در ۱۷ نوامبر منتشر شده است. در حالیکه بعید است این تکنولوژی جدید بخواهد به زودی وارد بازار شود.

برای اینکه بفهمید ما چطور می توانیم با نیازهای هولوگرافی سفارشی به شما کمک کنیم با ما در تماس باشید.

 

تکنیک جدید چاپ هولوگرام

برچسب امنیتی 

برچسب ضد سرقت 

کاغذهای ضد کپی
 
 

 

 
 


:: برچسب‌ها: هولوگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

منبع خبری برای دیجیتال مارکتینگ

صنعت بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال تغییر است. با وجود چنین سرعتی، آگاهی از اخبار جدید و اتفاقاتی که در این حوزه رخ می دهد ضروری است. در این مقاله و مقاله های بعدی  قصد داریم ۲۵ مورد از سایت های خبری را معرفی کنیم که استفاده از اخبار آن برای بازاریابی آنلاین  ضروری است.

اخبار بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی مقوله ای با اهمیت در حوزه دنیای جدید تجارت محسوب میشود و به روز بودن در این حوزه میتواند به بالا رفتن دانش عمومی در زمینه تبلیغات اینترنتی منجر شود.

۱٫سایت Inside AdWords Blog:
برخی از منابع خبری، اطلاعات مرتبط با توسعه ادوردز را پوشش می دهند. واضح است که بهترین مکان برای به دست آوردن اطلاعاتت رسمی در مورد قابلیت های جدید ادوردز در این سایت است. وبلاگ ادوردز  منبع خبری جدید برای بازاریابان PPC است که نیاز به دانستن اطلاعات جدید دارند. با اینحال باید به خاطر داشته باشید که  به هنگام وجود شایعه های بسیار در مورد ادوردز باید منابع دیگر را نیز مطالعه کنید تا از صحت اخبار مطمئن شوید.

۲٫ سایت Search Engine Land:
اگر  به موضوع جستجو در موتورهای جستجوی مختلف علاقه مند باشید حتما مقالات و اخبار منتشر شده در این سایت را دوست خواهیدد داشت. این سایت همچنین کنفرانس SMX را نیز سازماندهی و میزبانی می کند.   هر بازاریابی که دوست دارد اطلاعات و اخبار جدید حوزه بازاریابی اینترنتی و جستجو را به سرعت دریافت کند باید این سایت را در فید خود قرار دهد.

۳٫ سایت Search Engine Watch:
این سایت نیز یکی از سایت هایی است که باید توسط بازاریابان جستجو مورد مطالعه قرار گیرد. این سایت طیف وسیعی از اطلاعات بهه روز را در حوزه بازاریابی دیجیتال فراهم می کند.  اگرچه سایت Search Engine Watch اخبار فوری و محتوای تازه و به موقع را در اختیار کاربر قرار می دهد اما تجزیه و تحلیل گرایش های توسعه ای و مقالات مختلف را نیز در خود دارد. اینکار به شما کمک می کند یک بازاریاب جستجوی عالی باشید.

۴٫ سایت Search Engine Journal:
در طول سال ها،سایت Search Engine Journal از یک وبلاگ اختصاصی کوچک به منبع غنی و متنوع از اخبار حوزه بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است که بیشتر به موضوعاتی همچون جستجو، رسانه های اجتماعی، سئو و محتوا می پردازد. این سایت  همچنین در رویدادهای تجاری حضور دارد و کنفرانس های خوبی برگزار می کند.

۵٫ سایت SEM Post:
این سایت همیشه یکی از اولین سایت هایی بوده است که اخبار فوری در مورد رویدادهای بزرگ صنایع را منتشر می کند. اگر دوستت دارید در حوزه جستجو به روز باشید باید مطمئن شوید که در فید RSS این سایت مشترک می شوید و آنها را در توییتر دنبال می کنید. آنها معمولا محتوای خود را چند بار در روز به روزرسانی می کنند. همین امر باعث شده است سایت SEM Post یکی از بهترین مکان ها برای دریافت اخبار متنوع صنایع باشد.

۶٫سایت MOZ:
یکی از شرکت های شناخته شده در حوزه بازاریابی دیجیتال شرکت MOZZ است. این شرکت همچنین محتوای غنی در مورد سئو و سایر ترندهای مرتبط با  بازاریابی دیجیتال تولید می کند.همیشه اطلاعات مفید و با ارزشی در این سایت وجود دارد که  خواندن آن را برای همه افراد جذاب می سازد.

۷٫سایت Distilled:
اگرچه دفتر اصلی این سایت در نیویورک قرار دارد اما همه اطلاعات را به خوبی پوشش می دهد. این سایت یکی از بهترین منابع برایی یافتن محتوای مرتبط با سئو، PPC و استراتژی های بازاریابی دیجیتال  است. این سایت همیشه دارای محتوای جالب و جذاب بوده و بینش خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد.  ترندهای مختلف در حوزه بازاریابی دیجیتال توسط متخصصان آن دنبال می شود. بازاریابانی که دوست دارند در این حوزه به روز باشند باید این محتوا را مطالعه نمایند.

۸٫ سایت Search Engine Roundtable:
این سایت نیز  یکی از منابع مهم برای دریافت اخبار جدید در حوزه بازاریابی اینترنتی است. اخبار مرتبط با این حوزه توسط متخصصان سایت  تجزیه و تحلیل می شود و به صورت روزانه در سایت قرار می گیرد. این سایت دارای انجمن تعاملی و فعال است. محتوای ویدئویی نیز به صورت منظم منتشر می شود.

۹٫ سایت Media Post:
این سایت یکی از سایت های جامع ارائه دهنده اخبار در حوزه تبلیغات آنلاین،  بازاریابی آنلاین  و رسانه های اجتماعی است. اگرچه این سایت حوزه های مختلفی را پوشش می دهد اما  کیفیت استانداردهای سنتی به خاطر این موضوع اسیب ندیده است. این سایت همیشه جزو بهترین سایت های ارائه کننده اخبار بوده است. اگر تا به حال به این سایت سر نزده اید بهتر است زمانی را برای اینکار اختصاص دهید.

۱۰٫ سایت Small Business Trends:
این سایت نیز یکی از منابع خبری آنلاین است. حوزه ها و موارد مختلفی  در این سایت پوشش داده می شود. سایت Small Businesss Trends پوشش بسیار خوبی در مورد جنبه های مختلف رسانه های اجتماعی و بازاریابی دارد و همین امر استفاده از آن را بسیار ارزشمند ساخته است.



:: برچسب‌ها: تبلیغات آنلاین , بازاریابی آنلاین , بازاریابی اینترنتی , بازاریابی دیجیتالی , تبلیغات اینترنتی , اخبار بازاریابی اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

هولوگرافی اندوسکوپیک

هولوگرافی اندوسکوپیک این پتانسیل را دارد تا یک ابزار قدرتمند برای تصویربرداری با رزولوشن بالای سه بعدی غیرتماسی و اندازه گیری غیر مخرب از درون حفره های طبیعی بدن انسان فراهم کنند.این بخش،ویژگیهای هولوگرافی و اندوسکوپی را ترکیب می کند.توانایی ثبت یک تصویر سه بعدی با عمق کانونی زیاد و رزولوشن بالا از اندامها و بافتهای داخلی بدن به مقدار زیادی قابلیتت شناسایی را افزایش داده است.اندوسکوپی هولوگرافیک  دو نوع است.در یکی از آنها هولوگرام درون اندوسکوپ ثبت می شود و درر  نوع دیگر از یک دستگاه ثبت خارجی استفاده می شود.

 

ثبت هولوگرام در اندوسکوپ به صورت داخلی

ثبت هولوگرام در اندوسکوپ به صورت داخلی همه ی سه بعد از تصویر از نو ساخته شده را با اختلاف منظر(parallax) و عمق کانونی زیاد،ایجاد می کند.اندوسکوپ نیازمند یک تنظیم هولوگرافیک مینیاتوری شده درون دستگاه است و یک هولوگرامانعکاسی را ثبت می کند.این بخش عمدتا از سه قسمت تکمیل شده است:

یک کارتریج فیلم،یک دیافراگم و یک کابل فیبر نوری تک شکلی(single form) (قطر هسته ی ۴um).

این سه قسمت به سه فولاد ضد زنگ  adjust TABLE یا تیوبهای برنجی جفت (assemble) می شوند.فیلم در موقعیت ساعت ۱۰ نسبت به اندوسکوپ قرار می گیرد.هولوگرام ها زیر یک میکروسکوپ قدرتمند که امکان دیدن سلولها را فراهم می سازد،تحت مشاهده قرار می گیرند.به خاطر روزنه ی بزرگ هولوگرام،تصویری با  نویز لکه ی کوچک و رزولوشن لترال بالا به دست می آید.رزولوشن لترال ۷um در تصویر از نو ساخته شده به دست می آید که نشان می دهد که این تکنیک می تواند برای تحلیل ساختار سلولی در تشخیص تومور استفاده شود.رنگهای(dyes) ویژه می توانند برای افزایش کنتراست بافت قبل از ثبت هولوگرام استفاده شوند،همان طورر  که در دانش امراض زنانه و بخش روده ای و معده ای به شکل وسیعی استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: هولوگرام , هولوگرافی , هولوگرافیک , برچسب ضد سرقت , چاپ هولوگرام , تولید هولوگرام , ساخت هولوگرام , برچسب هولوگرام , ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

برخی اصطلاحات در توصیف هولوگرام

زاویه شکست نور Parallax – پدیده ای در یک تصویر که اجازه می دهد عمق اجزای تصویر نزدیک نسبتا دورتر به نظر بیایند. هولوگرام های برجسته قدیمی تنها زاویه شکست را از سمتی به سمت دیگر نمایش می دهد اما عدم زاویه شکست نور عمودی بهه ندرت مورد توجه قرار می گیرد.

جنبشی Kinetic – صفتی که ریشه در کلمه یونانی “kinesis” دارد که حرکت را نشان می دهد. یک تصویر هولوگرافی که جا به جایی بیش از حد از شکل یا رنگ که جنبشی نامیده می شود را نمایش می دهد. اغلب، این گونه تصاویر، الگوها بجای اشیا میی باشند. این الگوها میتوانند از خطوط صاف یا عناصر گرافیکی ساخته شده باشند و بنظر میرسد زمانی که حرکت داده میشود می درخشد. شرکت سوئیسی Landis & Gry راه موثر بخصوصی را ایجاد کرد مانند طراحی که آنها “Kinegramss” نامیده شدند. این واژه امروزه نام تجاری است ، که متعلق به شرکت آلمانی Leonard Kurz می باشد و تنها برای درخواستهای با امنیت بالا مانند اسکناس، گذرنامه و مدارک هویتی دیگر استفاده می شود.

رنگین کمان Rainbow – رنگین کمان در تنیجه تقسیم نور سفید به رنگ های سازنده بر طبق طول موج دیده میشود. ترتیب رنگها قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی، بنفش است که قرمز طولانی ترین طول موج و بنفش کوتاهترین را دارا هستند. این پدیده طبیعی  به علت اثر منشوری قطرات باران در آسمان است اما می تواند بدلیل شبکه های پراش با فرکانس سه بعدی نزدیک به طول موج نور باشد.

کانال های متعدد Multi-channel – تصویر هولوگرافی که در آن معمولا، تصاویر نامربوطی در زوایای مختلف دید ظاهر می شوند. معمولترین، و ساده ترین برای ساخت، تصاویری است که با ضربه مانند هولوگرام از سمتی به سمت دیگر کج شده است. سخت ترین برای تصاویری است که تغییر می کنند مانند هولوگرام هایی که چرخشی هستند.

نو ترکیبی Recombination – این فرآیند ” مرحله و تکرار” است که به موجب آن یک تصویر هولوگرافی واحد، در سطرها و ستون ها در آماده سازی برای تولید شیم در صفحه پخش می شود. که میتواند بصورت مکانیکی یا نوری انجام شود. در روند مکانیکی، تصویر واحد در ماشین چاپ زنی ساخته شده که فواصل از پیش تعیین شده را روی ورق پلاستیکی تحت تاثیر قرار می دهد. اگر نوری انجام شود، تصویر واحد در الگوی از پیش تعیین شده روی سطح (شیشه) با پوشش مقاوم در برابر نور قرار گرفته است.

شیم Shim – شیم صفحه نازکی از فلز معمولا نیکل است، که در آماده سازی برای فرآیند منبت به یک سیلندر متصل شده است. شیم توسط فرآیند الکترو رسوب تولید شده است که به موجب آن صفحه با تصویرترکیب شده در یک مخزن آبکاری و نیکل فلزی غوطه ور می شود به این علت روی سطح انباشته شده است. این صفحه فلزی معمولا به عنوان “سرور” یا شیم “مادر” به آن اشاره شده است. معمولا برای آماده سازی شیم ” دختر” استفاده می شود که برای فرآیند منبت مکانیکی قابل استفاده است.

خط شیم  Shim line – در برخی موارد در فرآیند تکرار هولوگرام، یک یا چند شیم فلزی برای دور سیلندر فلزی (سیلندر منبت) نیاز است. در نقطه ای که شیم ها متصل می شوند اغلب خطی مشهود در نتیجه فیلم برجسته تولید می شود. این خط اکثرا مورد اعتراض قرار می گیرد که نتیجه پایانی طبق الگوی پیوست پیش بینی می شود. کسانی که در این کار مهارت دارند روشهای پیشرفته ای را دارند که موفق شدند این ناپیوستگی نوری را در محصول نهایی به حداقل یا گاهی حذف نمایند.

برجسته نما Stereogram – این هولوگرام برای استفاده در تصاویر متوالی از یک قطعه فیلم آماده می شود. هر فریم از فیلم به شکاف تصویر عمودی و انباشتن برخلاف شکاف تصویر دیگر از فرم مجاور تبدیل می شود. نتیجه هولوگرامی است که، زمانی که زوایایی دید (معمولا) از سمتی به سمت دیگر تغییر می کند، همان تصویر مانند فریم های پشت سر فیلم دیده شده و حرکت می کند. این روش معمولا حدود ۱۰۰ فریم مشابه فیلم را تنها برای چند ثانیه اکشن به کار می گیرد.  

هولوگرام

 



:: برچسب‌ها: هولوگرام , هولوگرافی , برچسب ضد سرقت , چاپ هولوگرام , ساخت هولوگرام , تولید هولوگرام , ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

 فواید برچسب‌های کاغذی هولوگرامی 

برچسب‌ کاغذی هولوگرامی مشتریان را فریفته میکند: وجود برند‌های مختلف برروی یک قطعه کالای خاص، مشتریان را بسیار گیج می‌کند. این امر نه تنها برای مردم دردسر‌آفرین، بلکه برای شرکتها نیز تا حدی نگران‌کننده است. آنها واقعاً برایشانن دشوار است که هویّت واقعی و اصالت خود را در بازار حفظ کنند. کالاهای مشابه در بازار برای یک شخص عامی مشابه بنظر می‌رسد و برای شرکت سازندۀ آن در اثبات یا متفاوت نشان دادن محصولش با سایر محصولات چالش بزرگی را بوجود می‌آورد. این شرکت‌ها متخصّصان زیادی را استخدام می‌کنند، برای سازمان‌ها تبلیغ می‌کنند و خود را متفاوت‌تر از بقیه نشان دهند. این تنها مشکل آن‌ها نیست، بزرگترین تنش آنها حفظ مصولاتشان از کپی شدن است و محصولات تقلّبی به جذبۀ تصویر کالای اصیل و برند آن خدشه وارد می‌کند.

شرکت‌ها برای راحت‌تر کردن این فرآیند، از برچسب‌های کاغذی هولوگرامی برای محصولات خود و بسته‌بندی آنها استفاده می‌کنند. این کار به حفظ اصالت محصول و برند آن کمک می‌کند. برچسب‌های کاغذی هولوگرام برای تبلیغ کردن یک محصول یاا برند متعلق به آن بکار می‌رود. بر روی برچسب، فضای زیادی بوجود آمده تا کمپانی بتواند واژه‌های محترمانه خود یا مطالبی کهه می‌خواهند مشتری بداند را روی آن ثبت می‌کنند. این کار نه تنها برای کمپانی، بلکه برای مشتری نیز مفید است. بنابراین آنها می‌توانند به‌خوبی از محصول اطلّلاعات کسب کنند و همچنین بهترین بهره را از آن ببرند. همچنین برای مردم عوام نیز می‌تواند مورد‌استفاده قرار بگیرد. تمام جزئیات و محتوای یک محصول روی آن درج و توصیه شده است. این کار هیج سوال یا ابهامی در ذهن مشتری باقی نمی‌گذارد و گاهی در زمان کسی که سوالی از محصول دارد، به طرق مختلف صرفه‌جویی می‌کند.

تشخیص محصول تقلبی با استفاده از برچسب هولوگرام

اگر یک محصول یا گجتی که در بازار ارائه می‌شود، کپی آنها نیز همزمان در بازار عرضه می‌شود. در این صورت کار برای افراد عامی جامعه سخت می‌شود تا بتوانند میان این دو محصول که هر دو شبیه هم هستند، یکی را انتخاب کنند. شرکت‌ها برای جذب کردن مشتریان بیشتر، مشتریان را با پیشنهاد‌های بیشتر بر روی محصول فریب می‌دهند. این یک مهارت بازاریابی است که مصرف کنندگان زیادی بوجود می‌آورد. برچسب های کاغذی هولوگرام یکی از جذّاب‌ترین گزینه‌هایی است که شرکت‌هاا  امروزه به‌کار می‌گیرند.

اغلب اوقات، محصولات تقلّبی موجود در بازار، مشتریان بیشتری را نسبت به محصول اصل آن جذب می‌کنند. کالای اصیل به‌راحتی توسط فردی کپی می‌شود تا جبرانی به‌عنوان پول بیشتری باشد. آنها کار خود را با فریب دادن یک شخص عامی انجام می‌دهند. برای متوقف کردن آنها، شرکت‌ها برچسب‌های کاغذی هولوگرامی مخصوص به خود را دارند که روی محصول چسبیده است. هرکدام از این برجسب‌ها کد و شماره سریال محصول خود را دارد که برای بررسی هر‌گونه جعل کمک‌کننده است.

نتیجه: شرکتها بوسیلۀ برچسب‌های کاغذی هولوگرامی و هولوگرام ، می‌توانند برای مشتریان خود، محصولاتشان را به‌راحتی قابل‌شناسایی کنند، حتی اگر میان انبوهی از کالاهای مشابه از شرکت‌های گوناگون باشد. این یک راه آسان و در عین حال راهی خلّاقانه برای حفظ هویّت یک برند است.

برچسب های هولوگرامی کاغذی و افزایش جذابیت برند

پاسخی به تمام سوالات است. این برچسب آگاهی برند دربارۀ شرکت را بالا می‌برد و به میزان جذّابیت آن می‌افزاید. کمپانی میزان زیادی صرف کاغذِ برچسب برای رنگی‌تر کردن آن  می‌کند. هرچه یک برچسب رنگارنگ‌تر باشد، جذّابیت بیشتری نزد مردم دارد.

شرکت‌ها از مراکز تبلیغات و طرّاحی برای تزئین برچسب‌های کاغذی هولوگرامی مشورت می‌خواهند. این کار، هویّت آنها را حفظ می‌کند و آنها را قابل‌اعتماد تر می‌سازد. برای افزایش تقاضا و فروش محصولات باید تا سقف حداکثر تولید شوند، جذّاب و مفید باشند. یک محصول، بیشتر به‌خاطر جلوه‌اش خریداری می‌شود. اثبات جلوۀ محصول به این معنی است که برچسب محصولات بخش مهمّی از آن‌ها است.

 

 



:: برچسب‌ها: هولوگرام, برچسب های هولوگرامی, برچسب کاغذی هولوگرامی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

فویل های هولوگرافیک هات استمپینگ ( مهر داغ)

 

مفهوم خدمات مهر زنی از استفاده ی پانج و یا رنک برای ایجاد تصویر سه بعدی گرفته شده است. نمونه های آن برگه های مسطح, حروف چینی و یا فویل است. مراحل مهرزنی ممکن است چاپ روی فلزات آهنی و غیر آهنی و آلومنیوم و ترموپلاستیک باشد.

 از شناخته شده ترین خدمات را برای فویل هولوگرافیک  هات استمپینگ شامل  انواع هولوگرام های اسکرچ , چاپ جوهر فرابنفش و برچسب امنیتی هولوگرام  می باشد. مراحل هات استمپینگ که برای ایجاد فویل از آن استفاده می کنیم, یعنی انتقال تصویریی حک شده به سطحی دیگر. گرمایش یکی از مراحل مهم آن است چرا که انتقال تصویر را میسر می کند. با کمک تاس ,تصویر قبل ازز انتقال گرما داده می شود تا فویل ساخته شود. فویل منقش از طرف دیگر, جوهر را روی سطحی که قرار است منتقل شود, باقی می گذارد.

فواید فویل های هولوگرافیک هات استمپینگ

در مقایسه با سایر خدمات مهرزنی, فویل هولوگرافیک هات استمپینگ به علت فوایدی که دارد مورد قبول تر است. قابل انعطاف است و در هر نوع ماده ای مانند پلاستیک قابل استفاده است. محصولاتی مانند کاغذ, مداد, فویل و نوار های مهرزنی نمونه ای ازز محصولات تولیدی هستند. به علاوه روشی بسیار ارزشمند است چرا که روشی خشک به حساب می آید. هیچ نیازی به یادگیری مراحل پیچیده ی ترکیب جوهر نیست. دستگاه می تواند بدون دخالت دست کار کند.

تنها کاری که باید انجام داد افزودن تاس به سینی دستگاه است. فویل باید به سادگی دور سینی داغ پیچیده شود. سپس قسمتی از لوازم نصب کردنی باید کنار گذاشته شود. این کار باعث دوام بیشتر می شود. با این کار, محصول در شرایط سخت تر نیز دوام خواهد داشت. استفاده از تاس فلزی در این مرحله امکان برندسازی را می دهد, یعنی اگر رنگ از بین رفت نام برند روی آن باقی می ماند.

هولوگرافی فویل داغ از روش های مختلفی ساخته می شود. فویل دارای طرح های مختلف و رنگ های خیره کننده ای است. با ترکیب رنگ های متنوع که آن ها را جذاب تر می کنند.

Hot-Stamping-Foil

 

 



:: برچسب‌ها: هولوگرافی , هولوگرافیک , هولوگرام , فویل هولوگرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

تلفیق هولوگرام و RFID

در این مقاله  قصد داریم درباره تلفیق هولوگرام با RFID  و امکاناتی که RFID دارد مطالبی را ارائه نماییم.

امکاناتی که RFID در اختیار قرار می دهد، برای انبارداری، پیگیری و رهگیری کالا بسیار مناسب و موثر است که در کنار این خصیصه می تواند از کدگذاری های خاص تر و ایمن تر استفاده کرد که ضمانت کالا بیش تر تامین می شود.  در این مورد حتی می توان از تکنولوژی NFC استفاده کرد که امکانات بسیار بیشتری  از لحاظ امنیتی در اختیار می گذارد، استفاده کرد.

 

با توجه به این مسائل تلفیق RFID (و یا NFC) با هولوگرام می تواند حفاطت برندی ایده آل برای مقاصد تجاری به وجود آورد. در واقع  امنیت بصری و امنیت الکترونیکی (وابسته به سخت افزار) هم زمان به وجود می آید.

در این تلفیق می توان از هولوگرام به عنوان پایه تگ RFID استفاده کرد و در واقع آنتن و چیپ RFID پشت هولوگرام اعمال می شود. و  یا می توان هر دو را روی یک لیبل (به عنوان حامل ) در کنار هم قرار داد.

ویژگی های برچسب امنیتی

چاپ برچسب امنیتی

 



:: برچسب‌ها: هولوگرام , برچسب امنیتی , چاپ برچسب امنیتی , ویژگی های برچسب امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

آشنایی با برچسب امنیتی هولوگرام 

بحث الگو های امنیتی منحصر به فرد و گیلوش ها در هولوگرام ها اندکی متفاوت تر مطرح می شود. چرا که این الگو های پیچیده در هولوگرام با لیزر تولید می شوند و از آن جایی که هولوگرام ماهیت سه بعدی دارد، در سرتاسر مدیومم ثبت می شود و تنها در پس زمینه قرار نمی گیرد. بلکه می تواند با بازتاب نوری متفاوت، جلوه ای پرسپکتیو وار ارائهه ذهد و یا حتی در طرح اصلی تنیده شود.

الگوهای گیلوش، الگوهای دکوراتیو و تزئینی هستند که شامل تکرار بافت خیلی دقیق و عالی خطوط است که عموما دایره وار و بیضی شکل هستند.

نمونه این خطوط را می توان روی اسکناس ها، پاسپورت ها، هولوگرام ها، کاغذ های ضد کپی، اوراق بهادار، برخی گواهی نامه ها و … مشاهده کرد.

 

طرح گیلوش در نمونه برچسب امنیتی  هولوگرام زیر با فلش نشان داده شده است. نمونه متعلقبه ایران هولوگرام می باشد.

آشنایی با بارکد

معرفی هولوگرافیک 



:: برچسب‌ها: آشنایی با بارکد، بارکد، برچسب امنیتی، هولوگرام، کاغذهای ضد کپی، ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()